Uslovi pružanja podrške
Obratite nam se s povjerenjem i budite sigurni da ćemo dati sve od sebe da vam pomognemo.
2. VRSTE TEHNIČKE PODRŠKE
- Pomoć prilikom prijava i odjava licenci
- Promene licencnih ključeva i vlasništva licenci
- Eventualna nemogućnost prijave pri Cloud licenciranju
- Oštećenja i neispravnost hardlock-ova
- Prebacivanje licenci s jednog računara na drugi
- Prijava licencnih poteškoća dobavljaču softvera ukoliko nisu rešive od strane Baldinistudio International d.o.o.
- Besplatan pristup LearnBIM edukativnom portalu na period od tri meseca
- Sve usluge navedene u Redovnoj podršci
- Sve dostupne nadogradnje softvera unutar ugovorenog perioda održavanja su za korisnika besplatne
- Rešavanje tehničkih upita vezanih za upotrebu softverskih funkcija
- Preuzimanje korisničkih datoteka i eventualno otklanjanje neispravnosti
- Otklanjanje poteškoća u radu na projektima u opsegu mogućnosti softvera
- Prijava softverskih poteškoća dobavljaču softvera koje nisu rešive od strane Baldinistudio International d.o.o.
- E-mail podrška odgovara na upite unutar jednog radnog dana. Pomoć u prijavi i odjavi licenci
- Besplatan pristup LearnBIM edukativnom portalu na period od tri meseca
- Sve usluge navedene u redovnoj podršci i osnovnom održavanju
- Telefonska, e-mail i TeamViewer podrška unutar jednog radnog dana od prijea upita uz najveći stepen prioriteta
- Ukupno 3 sata besplatnih konsultacija sa podrškom Baldinistudio International d.o.o. mesečno
- Pristup LearnBIM edukativnom portalu
3. DODATNE USLUGE
Dodatne usluge opisuju opseg dodatnih aktivnosti Baldinistudio International d.o.o. podrške koju Baldinistudio International d.o.o. pruža svim zainteresovanim korisnicima po važećem cenovniku.
- Usluga instalacije softvera:- Instalacija softvera- Konfiguracija korisničkih datoteka- Konfiguracija mrežnog načina rada
- Usluga prilagođavanja softvera i dokumentacije:- Kreiranje sastavnica i opisa- Kreiranje prilagođenih postavki
- Dodatna prilagođavanja softvera- Dodavanje BIM elemenata
- Usluga BIM konsultacija- Savetovanje u vezi sa razmenom informacija- Savetovanje u vezi sa postavljanjem procedura razmene podataka
- Edukacija o radu u softveru (osnovna, ili napredna)- Tehnička edukacija- Jedan radni dan edukacije koji se sastoji od 6 radnih sati sa pauzom- Kompletne osnovne edukacije softvera održavaju se u 3 do 5 dana, zavisno o dogovorenom aranžmanu sati